tisdag, februari 20, 2007

Old scool.

Ok, så den gamla templaten är tillbaka. Gul sol och allt. Andra färger och grejer är fortfarande lite uppfuck. Kom med förslag om ni har några.

Till min stora förtjusning har Yo Embryo börjat blogga igen. Länk till höger.

4 kommentar(er):

KuriÅsa sa...

Om man har favoriterna uppe ser man bara ow Tokyo. Har man inte dem uppe ser man bara ellow Tokyo. Inte för att jag vet hur man ändrar det men ändå. Dock måste jag ändå tillägga HURRA OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA KÄRA SOL!

Rim sa...

Bajsen också. Tillbaks till ritbordet då. Jag får ta tag i det senare.Den här veckan är det "japanska" och "inte äta vitt bröd" som gäller.

KuriÅsa sa...

Hälsosamma Ozzy som kanske har loosat två kilo till verkar det som säger HEJJA INTE VITT BRÖD!

Rim sa...

Yatta Ozzy! Jag skojade inte när jag sa att du såg ut att ha gått ner mycket på din nyligen upplagda bloggbild. I knewed it!