lördag, februari 24, 2007

Välkommen lillebror.

Jag har försökt skriva det här inlägget tre gånger nu. Det går inte. Det hände för mycket roligt igår. Två klubbar och karaoke x 2.

Och ramenshopen! Ponchan fick mig att skratta på mig när han utbrast: "Oj, jag spall visst lite." eller något i den stilen. Jag skrattade så jag fick ont i magen och spall nudlar överallt när han böjde "Spilla".

Spilla spall, spullit.

Ifall ni undrade.

Ponchan kröntes även till Karaokekung när han valde fantastiska låtar på löpande band.

Efter att inte riktigt haft koll på vem Ponchan är (han är ju sådär norrländskt återhållsam av sig) så kan jag säga att det var väldigt roligt att se den här lustigkurre-sidan av honom.

Jag tror att jag tar och utnämner honom till min nya bror. Vi har ju ändå bott i samma familj.


Kvällens bästa karaokelåt: The Sounds "We're not living in America".

1 kommentar(er):

Anonym sa...

Hmm, tack för utmärkelsen. Karaoke kung och bror på en och samma gång. I framtiden kommer jag dock låta norrländska återhållsamheten få hem mig i lite bättre skick... (^_^)