måndag, februari 12, 2007

HyperactiveRimonthego!

Jag är seg och trött hela dagen och någonting är helt knasigt när jag inte blir hungrig på en hel dag. Vaknade och var... mätt. Att vakna mätt är ingen härlig känsla, speciellt inte för en frukostfantast. Jag trycker i mig lite misosoppa, och det står jag mig på hela dagen sen. Jag äter middag, men inte för att jag är hungrig, utan bara för att det är grillad fisk. Jag älsssskar fissssk.

Att inte bli hungrig kanske låter super, men det är astråkigt. Det är ju roligt att äta! Så framåt kvällen är jag desperat och gör något högst okarakteristiskt för en Rim. Jag tar på mig skorna och sticker ut och joggar. I en halvtimme! Jag har aldrig i hela mitt liv gått ut för att jogga. Jag hatar att springa, det är så jävla tråkigt. Det var inte roligt nu heller, men jag gjorde det i alla fall. Sen kommer jag hem, tar en dusch och får värsta energikicken. Så nu har jag tvättat, plockat ur diskmaskinen, lagt i en ny tvätt och ska precis till att plugga kanji, trots att klockan är 23.10. Weeeee!!!

En sjuk grej är dock att jag blir tyngre och tyngre trots att jag inte äter. Vad fan är det om?!

2 kommentar(er):

hejdetärrasmus sa...

du måste börja använda mellanslag, kära du. det såg ut som Rim the mongo

Rim sa...

Men pucko, det var ju för att illustrera hur speedad jag var. Lyckades äntligen somna vid 3-tiden bara för att vakna med ett ryck tre timmar senare utan att kunna somna om. Kanske inte så mycket kaffe och endorfiner innan man går och lägger sig i fortsättningen...?