fredag, februari 16, 2007

Det är fredag. Igen!

Jag gillar den här dagen. Vanligtvis är det stressigt med japanskalektion, hämta kemtvätt och hänga med grabbarna till svenska ambassaden för deras svenskalektion... men idag, idag skiner solen. Och att cykla i en och en halv timme är skönt. Nästan lite svettigt!

Jag har inga planer för kvällen än så länge. Jag rensade mitt schema när Pappa-san undrade om jag kunde vara hemma eftersom han hade möte klockan 20 idag. Jag får se, om jag känner att jag absolut måste ut så kan jag ju faktiskt cykla till Shibuya. Det tar en stund, men möjligheten finns i alla fall.

Jag är desto mer sugen på att gå ut imorgon. Det är ingen annan. Så jag kanske går ut själv. Kan bli intressant, kan bli apatråkigt. Fast man har ju bara så roligt som man gör sig har jag hört...

Fan vad pepp jag är! Vad är det om? Är det verkligen bara solens förtjänst? Kanske lite "OK Go" också. Glad musik och solsken.

0 kommentar(er):