måndag, februari 19, 2007

Jag kan inte.

Jag kan inte göra flera saker samtidigt. Standarden är att jag har fem-sex olika projekt som jag vill ta tag i. Men det är omöjligt at göra fler än två åt gången. Jag kan välja mellan att: Spela musik och äta ordentligt, plugga japanska och fixa ny template till bloggen, plugga naturämnen och läsa inför högskoleprovet i olika variationer natruligtvis. Men på något sätt känner jag alltid att det finns mer jag borde göra.

Helst av allt hade jag spelat musik och blivit bra på japanska. Men det innebär i så fall att jag kommer att bli tjock. Efter min dekiga vecka förra veckan har jag bestämt mig för att skärpa till mig och sluta stoppa i mig choklad och kaffe. Fan vad jag saknar kaffe. Och det går åt rätt mycket energi till att inte äta chokladen som ligger i min skrivbordslåda just nu.

0 kommentar(er):