fredag, februari 20, 2009

FICK DEN!


Den fina lägenheten blir min!!!
Skriva kontrakt på söndag.
Firar med nudlar så länge.
Äter så mycket att jag inte kan röra mig.
Ibland blir det så.
Fast… får akta mig så jag inte blir tjock.
Är man tjock får man inte plats.
Det är ju trots allt bara 21,52 kvadrat det rör sig om…!

4 kommentar(er):

Jakob sa...

Grattis Rim!! Jag kommer dit och våldgästar dig när du minst anar det!

Emilie sa...

Muy bien, Rim-chan! Jag kommer också och våldgästar dig. Men jag ringer nog först, för annars är väl risken att jag inte hittar över huvud taget.

Rim sa...

Emi-chan du är så välkommen så.
Bobo... jag önskar dig all lycka till med våldgästningsplanerna. Jag bor en hållplats ifrån Shimokitazawa (下北沢).

Erik sa...

Congrats. Jag gillar decimalerna i ytbeskrivningen. Det är sött att varje centimeter räknas.

Vidare... Är det ens möjligt att bli tjock av nudlar?