torsdag, februari 05, 2009

Jag bad om feedback...

Idag gick jag, som igår in på lagret för att hjälpa till med uppackningen av varor. Igår gick det mindre smidigt. Snackade lite med min handledare som tyckte att jag kunde gå in och styra upp litegrann. Så jag gick in och styrde upp. 

Några timmar senare befinner jag mig på lagret igen och en av kontorstanterna kommer fram till mig. En riktig sån där dinosaurie som jobbat på H&M i 40+ år. 
Hon vill ge mig feedback, säger hon.
Sen skäller hon ut mig för att "jag kommer in och tar över" när hon tydligen var mitt uppe i att "organisera alla" där på morgonen.
Jag bad naturligtvis omedelbart om ursäkt.
Man jävlas inte med dinosaurierna.

Men vi fick faktiskt uppackat, larmat och hängt upp alla varorna innan butiken slog upp dörrarna - någonting som inte hänt en enda gång under mina snart fyra veckor här.
Menneh, tack för den konstruktiva "feedbacken".


2 kommentar(er):

Jakob sa...

Typiskt dinosaurier alltså. Men det är visst lag på att det ska finnas några sådana på varje arbetsplats.

Anonym sa...

jag älskar dig