tisdag, februari 17, 2009

VET NI HUR KÖRD MAN ÄR UTAN SITT JÄVLA PLASTKORT?!

Ringde till SEB idag efter att ha mejlat dem i söndags och fortfarande inte fått något svar. Idiotbruden som svarade visste absolut ingenting om någonting alls och tog en minut på sig innan hon svarade på frågor. 

– Hallå, har du dött, brudjävel?! ville jag skrika i hennes öra. 
Det gjorde jag inte.
Jag harklade mig.

Sen funderade jag på att ge henne feedback. Om man är riktigt dålig på sitt jobb, behöver inte någon tala om det för en då? Hennes chef kommer väl knappast ringa till henne om att visakortet är blev uppätet av en Bankomat och få vänta en hel minut på att människan öppnar käften och för att säga att hon inte kan hitta nåt.

Och förutom att ett uppätet visakort resulterar i att man måste prata med puckon på SEB så resulterar det även i att jag inte har en chans att plocka ut alla pengar som behövs för att ens få skiva på ett kontrakt för en lägenhet.

Fan, jag hatar henne lite, det jävla slöa tråkaset på kundtjänst.
Det är hennes fel...

0 kommentar(er):