onsdag, februari 18, 2009

skitskitskit

Jävla skitbanker.

Och jävla skitH&M.

Fast det är förstås inte H&M:s fel att min bank är ett jävla as.

Vet ni vad jag önskar?
Att jag skulle kunna bli sådär oresonligt arg på saker och ting som vissa människor är jävligt duktiga på. (Typ Hanna Fridén. Eller Grynet. Tar ingen skit liksom.)
Inte jämt sitta och tänka å ena sidan: jävla skit, å andra sidan: jag förstår ju…

Så nej.
Jag tänker nog hålla fast vid mitt "Jävla skitH&M."
Att inte mitt företag kan ta och ställa upp när saker och ting krånglar mer än vad de borde (lite krångel får man ju räkna med, men det här med att inte ha tillgång till sina pengar när man ska skaffa lägenhet i en av världens dyraste städer är ju bara... löjligt.).

I stället ska jag fan hylla Maria som både har erbjudit sig att låta mig flytta in hos henne tills jag har en egen lägenhet samt låna mig pengar till alla jävla depositioner man behöver när man ska hyra lägenhet i Japan om jag inte hunnit få ordning på allt jävla banktrassel till dess.
Fin människa, den där Maria.
Räddar livet på folk sådär som om det inte var någon big deal.
En pärla, skulle man kunna kalla henne... jojomen.

0 kommentar(er):