tisdag, februari 03, 2009

Skomakaren och jag

Jag gick tillbaka med skorna idag.

Snackade med chefen.
Sa att det en gång var blå skor, det här.
Han lovade att snacka med grabben som tog emot dem och muttrade nånting om att han hade visat dem hur de skulle göra juh... Att de inte fattade...
Jag vill ha blå skor eller ersättning sa jag.
Fast helst blå skor.
Inga problem, sa han.
Jag hoppas innerligt att han inte ljög.

4 kommentar(er):

Pauline sa...

jag tycker i alla fall att du ska ringa sverker om du inte får dina blå tillbaka :)

Anonym sa...

helt sjukt är det hur som helst! synd att vi inte bor i usa så du kunde stämma skiten ur dem ;)

Unknown sa...

shit, keep us posted! jag blev alldeles tagen av denna gripande historia! jag hade bara lost it! om det var jag...

Unknown sa...

meh! i dunno why jag heter Davenport och jag orkar inte undesöka men som vanligt är det inte Davenport som har skrivit kommentaren utan laikan