onsdag, februari 18, 2009

Så här känns det…


…när man bestämt sig för att hyra den första lägenheten man tittar på i Tokyo.
Fy fan vilken jävla pärs det är att leta, och lyckas hyra, lägenhet i Tokyo.
Alla som vill få en att tro nåt annat... 
Vi kan säga så här: Det här var nog nåt av det obehagligaste jag varit med om och jag är fortfarande fysiskt illamående.
Ni tror jag är töntig och överdriver när jag säger så.
Och jag är fan för trött för att förklara på hur många olika sätt hyra lägenhetsprocessen är en psykiskt uttömmande aktivitet, så jag låter er väl tro det då.
Till imorgon.

3 kommentar(er):

Jakob sa...

Det är verkligen inte lätt att välja var man ska bo. Hoppas jag hinner hälsa på dig i din lägenhet någon gång ockeå (du hinner nog inte se min ...)

Anonym sa...

Vilket område är det du har paxait it?

hejdetärrasmus sa...

men du är ju ivfsh lika ohämmat snygg som innan. tillochmed i dubbelseende. grattis till lägenheten!