lördag, februari 21, 2009

I natt jag drömmer något som jag aldrig drömt förut…

Kolla vad man nästan missar om man inte har kommentarsgranskarfunktionen på i sin blogg:
Skitsnälla läsare.


Erik sa...
Ta en kik på http://bortsprungt.net/

Riktigt fin sida, även om svenskheten kanske är sådär.

På tal om nåt helt annat ser din design jättekonstig ut i IE6.0. Nåväl, nu är det förmodligen bara min arbetsplats som fortfarande använder den, men likafullt...

--------------------------------------

Nu har jag fixat bortsprungt som startsida. Den gör mig lätt psykiskt sjuk varje gång jag går in på nätet, vilket får mig att fokusera på annat.

Iaf. Maila källkoden så ska vi se om vi kan göra nåt åt den. Inte idag, inte imorrn, men framöver.


Seriöst.
Jag skulle kunna gå in i en rant om hur snälla folk är och hur vansinnigt fint det är med folk som hjälper varandra utan att det är till direkt personlig gagn för dem.
Men jag måste sova.
Fast jag lovar att ranta i sömnen.
Och drömma om fred på jord.

4 kommentar(er):

Jakob sa...

Helt apropå bortsprungt.net så måste jag säga att designen på den sidan påminner ganska mycket om det här spelet som du tipsade mig om för väldigt väldigt länge sedan (2005 någon gång!):

http://amanita-design.net/samorost-1/

Det är roligt!!

Anonym sa...

Åh! Är inte det det där spelet där man är en liten vit tomte (typ) som reser runt i rymden för att rädda sina päron och sin hund mm? UNDERBART spel! hehe
Fan Rim...lider med dig att behöva skiljas från en sån trevlig "bunt"! Men nu har du iaf din fina lägenhet! Hurra!!

Jakob sa...

Ja man är en liten vit tomte i alla fall, tror jag. Jag blir alldeles hypnotiserad av att spela det spelet så jag har aldrig riktigt fattat vad som händer. Mysigt är det iaf.

Erik sa...

Naw, nu rodnar jag i biblioteksdisken.

Ang. underliga sidor, 99rooms är underlig så det förslår:
http://www.99rooms.com/