lördag, februari 14, 2009

Framme!!!

Ser ni påsarna under ögonen?

Eller ser ni förresten hur snea ögonen blev?
Så fort jag landade liksom.

Det smartaste jag någonsin gjort var att svänga höger så fort jag kom ut från bagageutlämningen följandes "Bagage delivery"-skylten. Jag budar över min jätteväska till hotellet från flygplatsen för strax över hundralappen.
Ungefär en miljon gånger smidigare än att ta med sig allt bagage på tåget/tunnelbanan.

Fast nu har jag inte min strömsladd till datorn, den ligger förstås i stora väskan...
Så... nu blir det ingen mer dator för mig på en stund.
Huuur ska jag det gå?



2 kommentar(er):

Anonym sa...

Nu MÅSTE du ändra din header!!

Rim sa...

Haha, jag försökte innan jag åkte... det gick inte!
Ska ägna tid åt det nästa gång jag vaknar klockan halv fem på morgonen...