tisdag, februari 03, 2009

Nu reder vi ut det här med kommentarer, en gång för alla...

- Varför står det "logga in" längst upp i hörnet på din blogg, Rim?

- Eeeh...? För att man ska kunna logga in på Blogger om man använder det...
- Jaha...! Så... eh, man behöver inte logga in för att kommentera i bloggen?
- Nej! Varför tror du det?
- ...

Finns det en, finns det säkert fler som lider av den här villfarelsen, och den vill jag ta er ur just nu. (Visst vill ni komma ur den?) Nej, man behöver inte logga in på Blogger för att skriva en kommentar. Man kan göra det genom att klicka på "kommentarer"-knappen här nedan. Ja, just den, till höger om "UPPLAGD AV RIM KL..."
Seså, nu gör vi ett försök.
Allihopa tillsammans...

För att jag vill veta om ni är där över huvud taget...
Och om ni håller med mig eller inte när jag skriver saker...


6 kommentar(er):

Anonym sa...

Jag är här.
Det här är första gången jag kommenterar...
Hej!

k. sa...

Got it!

Emilie sa...

Rim-chan! Life wa good desuka?

Erik sa...

Jag har just flyttat och har inte haft nätaccess på ett par veckor, annars tycker jag jag brukar kommentera rätt stadigt ;-)

Om du verkligen vill o-förvirra kan du ju alltid ta bort den där Blogger-sidebaren.

BusyBee sa...

Jag förstår ingenting. Vad är det som är så förvirrande? Är det något problem? Har det hänt något? Fattar ingenting jag.

Anonym sa...

Japp, nu fattar jag!
/ Ida