onsdag, februari 11, 2009

Finkjolen. Ja.

Jag gick på stan med mor min igår, egentligen ute på tusen ärenden, men drogs in i en butik på Vallgatan. Milk and Honey hette den, och den var alldeles proppfull med nümph-kläder. Sket således i alla de tusen saker jag måste göra innan jag reser och provade mig igenom halva butiken. Hittade till slut den här fantastiska kjolen!

Kom kompis, häng med till Tokyo, sa jag.
När jag kom hem rådde det delade meningar om kjolens snygghet och passform, men eftersom den var den enda i sitt slag och dessutom på rea (och därmed oåterlämningsbar alltså) så finns det endast EN riktig åsikt - Nämligen att den är skitsnygg!
Visst?
Vavava?!


7 kommentar(er):

Anonym sa...

Svårt att se kjolen när du står och ser ut som en nymf.

Rim sa...

Hrm, nu ska vi inte kommentera mina självfotograferingsskills här dårå...
Bara konstatera att kjolen är snygg.

Constantin: sa...

Nümph är nästan alltid hemskt bra på alla sätt och vis. Denna kjol inget undantag. Du är skitsnygg!

Anonym sa...

Skitsnygg kjol!=D

Anonym sa...

Nümph gillar jag skarpt. Och jag hade inte en aning om att Milk and Honey hade det märket. Känns som risken finns att jag kommer bli ännu fattigare i morgon. Men tack för alla bra tips.

.. Och du är fantastiskt fin i kjolen.

Rim sa...

Ja! Jag blev skitglad när jag hittade Nümph här i Göteborg. Och på rea dessutom...
Hittade nümph en halvtimme senare på Foji också eller vad den heter också som ligger i GrandPassage (samma som Grand Parfymeri ligger i) inte långt därifrån. Men då var jag redan mätt. Nümphmätt.

Anonym sa...

Vallgatan är livsfarlig och kjolen är skitsnygg. Prickig katt har väl haft nümph ett bra tag, inte för att pk överlag är snäll mot plånboken...