fredag, februari 13, 2009

Shut up and pack, beyotch.

Jag vägrar sova.

Vägrar sova, dels för att jag ska kunna sova på resan i morgon,
och dels för att jag inte har packat klart riktigt än.
Sådär ett par timmar innan avresa.

Och jag bävar lite inför den här resan nu.
Eller, just den här finurliga fyra timmar långa väntan i Köpenhamn...
Det känns som om det är stor risk att jag somnar på flygplatsen och inte kommer längre än så. Och så blir jag tvungen att göra alla besvikna.
"Sorry, alltså. Men jag kom inte längre än till Köpenhamn..."


Jag måste sucka lite åt att den 45 minuter långa sträckan från Göteborg till Köpenhamn försinkar mig med fyra timmar. Det är bara lite mindre än halva flygtiden från Köpenhamn till Tokyo som är på 10 timmar. 

Ey... vänta lite.
Nu känns det som om jag är på väg att trassla in mig i orden...
Borde jag kanske bara hålla käft, såhär halv fem på morgonen och gå och fortsätta packa?
Mm, tror nog det.

Hej, så länge.


2 kommentar(er):

Anonym sa...

Saknar dig lite redan. Men 4 timmar i Köpnehamn, du kan ju alltid sätta dig och äta massa wienerbröd och dricka te - jag blir alltid så sugen på det i Köpenhamn, och så håller du dig vaken av sockret;)
Kramar
/Ida

Jakob sa...

Har du kommit fram än eller somnade du i pölseland?