onsdag, januari 10, 2007

Ok, tokyo!

Nu är jag här. Tror jag. Sömnbristen gör mig lite avtrubbad. Jag är inte riktigt säker på vart "här" är. Kan det verkligen vara så att jag har tagit mig ända till Japan... igen?!! Blogger är på japanska nu i alla fall...

Jag är nästan för trött för att skriva något vettigt. Resan tog typ 100 år... Jag skulle flugit till Köpenhamn och bytt där, men planet till köpenhamn "gick sönder" (får de verkligen lov att göra det?) så jag fick åka till Frankfurt istället.

På flygplatsen i Frankfurt åkte personalen omkring på cyklar. Det såg jätteroligt ut. Speciellt när man såg en kostymnisse cykla förbi... Förutom cyklande kostymer såg jag även en liten mus på Frankfurts flygplats. Den smög fram från under ett element och nosade omkring innan den bestämde sig att smyga tillbaka. Jag trodde inte att det fanns möss på flygplatser!

Jag hade kunnat skriva världens längsta blogg nu, om det inte vore för att det var mer än 24 timmar sedan jag gick upp, som Pojkvännen påpekade för mig på Skype... Så nu ska jag nog ta och sova...

0 kommentar(er):