torsdag, januari 11, 2007

Och en sak till...

Det är jobrdgubbssäsong i Tokyo nu!!!

Jag sov såpass länge vid lunch så att jag inte hann åka in till stan innan jag skulle hämta grabbarna på skolan, så än så länge har det inte blivit någon kamera. Pappa-san sa att jag kunde låna, och eventuellt köpa, hans kamera eftersom han ändå funderat på att köpa en ny. Jag vet inte riktigt om jag vågar köpa den eftersom jag suktat efter en helt ny som jag vill välja själv så länge. Samtidigt så har jag fått tillbaka exakt samma oro för att pengarna ska ta slut som jag hade förra gången...

2 kommentar(er):

Anonym sa...

Hej snygging! Saknar dig redan. Jag gick genom Göteborg i regnet och tänkte på dig igår där du går omkring på Tokyos gator. Skickar iväg en liten lyckokyss och hoppas du har det hur bra som helst. Love you. /erika

Rim sa...

Hej världens bästa Erika! Jag saknar dig också!