tisdag, januari 23, 2007

Paul Smith Woman

Efter en stunds letande hittar jag Paul Smith Woman-affären i Takashimaya. Det visade sig att den låg i den andra byggnaden än den jag varit i tidigare. Jag har bävat lite för att komma dit när jag redan köpt min plånbok i "killaffären". Tänk om det finns en finare i tjejaffären? Vad gör jag då?! (Köper den också kanske?) Men till min stora glädje är jag fortfarande väldigt nöjd med min egna jätteplånbok. Skillnaden mellan kill- och tjejmodellerna är att killarna får raka ränder och tjejerna får böljande ojämna ränder... dessutom i mattare färger.

Jag såg ett par skor också!!! Randiga var de till och med, men det var inte den modellen jag hade sett förut, och tur var väl det. Annars hade jag varit ett par skor rikare men många tusen yen fattigare.

1 kommentar(er):

KuriÅsa sa...

HURRA när Rimchan bloggar mycket! Ozzy slukar allt!